Wbrew pozorom nie wystarczy dobrać odpowiedni rodzaj produktu na gadżet reklamowy, by móc liczyć na powodzenie przeprowadzanej akcji promocyjnej. Tak naprawdę liczy się również to, co i w jaki sposób zostanie nadrukowane na tego rodzaju produkcie. Wszak całość musi być nie tylko praktycznym przedmiotem, ale i atrakcyjnym pod kątem wizualnym upominkiem. W przeciwnym wypadku mało który klient faktycznie zainteresuje się gadżetem reklamowy, a więc i całą kampanią promocyjną. Jeśli będzie brak zainteresowania kampania reklamowa, to oferta reklamodawcy również nie zaobserwuje żadnego wzrostu zainteresowania ani sprzedaży.W związku z tym najpierw określa się, jaki przedmiot zostanie wykorzystany w ramach kampanii reklamowej jako upominek dla klientów. Na pewno kubki reklamowe jest atrakcyjnym pomysłem, ponieważ to praktyczny produkt, który dzięki sporej powierzchni daje reklamodawcy wiele możliwości, jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju nadruki. Nie mniej jednak liczy się przede wszystkim pomysł i wykonanie nadruku reklamowego, a więc wcale nie chodzi o to, by maksymalnie wykorzystać powierzchnię wybranego przedmiotu.
Czasami kubki reklamowe mają skromny nadruk, ale bardzo efektowny, przez co wzbudza spore zainteresowanie. Jednym słowem minimalistyczny nadruk również może odnieść spory sukces promocyjny. Wszystko to pod warunkiem, ze zostanie on zaprojektowany przez doświadczonego i profesjonalnego pracownika agencji reklamowej. Wszak to właśnie tam powinien udać się każdy przedsiębiorca, któremu zależy na tym, by jego kampania reklamowa dała jak najlepsze efekty.
Na pewno Kubki reklamowe mogą mieć nadrukowane nie tylko hasła reklamowe i nazwę reklamodawcy. Na ich powierzchni na pewno dobrze prezentować się będą wszelkiego rodzaju grafiki reklamowe, które mogą nawiązywać do reklamodawcy i jego oferty lub też do jakiegoś święta. Wiele będzie zależało od tego, kiedy i z jakiej okazji przeprowadzana jest akcja reklamowa. Warto zatem nadruk i jego grafikę dopasować do okoliczności, tak by całość była jeszcze bardziej atrakcyjna dla odbiorców kampanii reklamowej.