Wbrew pozorom nie wystarczy wybrać produkt, który będzie wspierał kampanię reklamową, by mieć pewność co do jego skuteczności. Tak naprawdę bardzo ważne jest to, jaką treść nadrukuje się na jego powierzchni, a także, w jaki sposób się całość udekoruje. Chodzi po prostu o to, by nadruki reklamowe były atrakcyjne wizualnie, ale także przekazywały klientom niezbędne elementy. Dlatego też wybranie odpowiedniego produktu na gadżety dla klientów ma tutaj kluczowe znaczenie, ponieważ określa, jaką powierzchnią do nadruku dysponuje przedsiębiorstwo. Planując nadruki reklamowe, warto pamiętać o tym, by całość została w sposób atrakcyjny udekorowana, a więc jakieś grafiki czy dekoracyjne wzory będą jak najbardziej mile widziane.Jeśli chodzi o gadżety firmowe, to reklamodawca ma niemalże nieograniczone możliwości co do ich wyboru. Mimo to najczęściej wybierane są przez firmy te same produkty, z pewnej grupy przedmiotów. Chodzi o to, że każdy reklamodawca woli skorzystać ze znanego i sprawdzonego gadżetu, który daje gwarancje, że akcja promocyjna odniesie pożądane efekty. Wszak przygotowanie nadruku reklamowego zawsze sprawi, że taki upominek dla klientów będzie oryginalnie się prezentował. Wszystko to dlatego, że każdy reklamodawca umieszcza na gadżetach swoje indywidualnie przygotowane nadruki reklamowe.
W związku z tym wystarczy jedynie rozplanować nadruk, który będą miały wybrane gadżety firmowe. Na pewno nie może na nadruku zabraknąć logo reklamodawcy albo też jego nazwy. Dzięki temu klient po otrzymaniu upominku do firmy po prostu będzie wiedział, od kogo to jest i z czyją ofertą powinien się bliżej zapoznać.
Poza tym gadżety firmowe na swoich naturach mogą mieć również trafne i ciekawe hasła reklamowe, jak i grafiki związane z ofertą oraz firmą. Ważne jest by wszystkie elementy nadruku były jednocześnie czytelne i wyraźne, ale także i ciekawe. Chodzi o to, by całość przede wszystkim w pierwszej kolejności przyciągała wzrok potencjalnych odbiorców kampanii reklamowej. Dzięki temu zwiększy się zainteresowanie nie tylko gadżetami, ale przede wszystkim całą kampanią reklamową. Takie działania doprowadza do zwiększenia ruchu przy ofercie sprzedażowej, którą przygotował dla swoich klientów reklamodawca.