Kampania reklamowa jest bardzo istotną częścią procesu rozwoju firmy. Bez niej nawet najwięksi potentaci mogliby nie przetrwać. Jednak wszelakie działania marketingowe muszą być ciekawe i wyróżniać daną markę z tłumu. Nie każda firma może sobie pozwolić na kosztowne przedsięwzięcia i nie zawsze są one potrzebne. Doskonale sprawdzają się również te mniejsze. Przykładem są słodycze reklamowe. Dystrybuowane w różnych miejscach nie dość, że ocieplają wizerunek firmy to dodatkowo sprawiają, że nasza marka pozostaje w pamięci klientów na dłużej. To wszystko za sprawą czterech zmysłów: wzroku, dotyku, węchu i smaku.
Nie od dziś wiadomo, że ze słodkiego upominku najbardziej cieszą się dzieci. Firmy sprzedające produkty i usługi dla najmłodszych doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego często w swoich kampaniach reklamowych wykorzystują słodycze reklamowe, takie jak krówki reklamowe czy lizaki. Łakocie są dystrybuowane w sklepach, parkach, na placach zabaw, w żłobkach, szkołach oraz przedszkolach podczas akcji promujących zabawki, foteliki, odzież, dania i jedzenie dla dzieci oraz inne akcesoria potrzebne maluchom do prawidłowego rozwoju.
Jednak nie zapominajmy, że nie tylko dzieci uwielbiają łakocie. Dorośli również za nimi przepadają. Dlatego Krówki reklamowe doskonale sprawdzą się podczas różnych spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji czy imprez plenerowych. Słodki upominek ucieszy aktualnych i potencjalnych klientów, kontrahentów oraz pracowników. W końcu to dzięki nim prowadzone przez nas przedsiębiorstwo funkcjonuje, więc należy o nich dbać zapewniając sobie tym samym pozytywne postrzeganie firmy w ich oczach.
Krówki reklamowe doskonale sprawdzą się podczas dużych imprez, takich jak targi czy festyny . Dystrybuowane w podczas takich przedsięwzięć z ulotką lub wizytówką będą postrzegane jako bardzo miły gest. Inną formą promocji może być rozdawanie ich w miejscach, w których w ciągu dnia przechodzi wiele osób m.in. w centrach miast, galeriach handlowych czy przy głównych ulicach. Zwiększamy wtedy swoje szansę na pozyskanie nowych klientów.